Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Frågestund :)

Av linnea johansson - 18 februari 2012 23:27

NU KÖR VI PÅ EN FRÅGESTUND TILLS DEN 1/3. SÅ FRÅGA PÅ VAD NI VILL

 
 
Ingen bild

Anonym

21 februari 2012 15:44

äter du gelehallon?
Vad tycker du om fotboll?
Varför sover igelkottar?
Hur kommer det sig att apor har fyra ben?
När flyttade du till Japan?
Hur är det att bo i Tjeckoslovakien?
Mår din gammelfasters kusins bästavän bra?
Hur många tår har du på vardera fot?
Vilken färg är din favoritfärg av snorgrön och spygul?
Tror du på Muhammed, eller är du en helt vanlig hindu?
Vad skulle du bygga för slags hus om du bodde på Mars?
Tycker du om att blogga, svara på frågor och blogga?

linnea johansson

23 februari 2012 21:44

ja jag äter gelehallon.
det är en rolig sport.
för alla måste ha sömn.
dom har ju typ två ben och två armar.
har inte flyttat till japan.
vet inte har aldrig varit där.
har ingen gammelfaster så jag vet inte vem hennes bästa vän är.
5 tår på varje fot.
snorgrön.
jag tror inte på nått.
vet inte.
ja det är en del av mitt liv att blogga och svara på frågor.

 
Ingen bild

Anonym

24 februari 2012 21:24

När snöar det egentligen?
Och vad är snö?
Är korv gott?
Hur stavar man till Hej?
Varför bor myror i myrstackar?
Är det för att de inte vill vara ensamma, fryser de eller finns det andra anledningar?
Vad anser du om din egen musiksmak?
Tycker dom om Justin Bieber?
I så fall, varför? Ge mig tio bra anledningar. Han är söt/snygg är ingen anledning.
Vilka andra favorit artister har du?
Jag tycker om musik.
Hur kommer det sig att människor går på två ben?
Tycker du att socialdemokraternas nya ledare har rätt åsikter om miljöfrågorna och jämställdhet mellan kvinnor och män?
Är det rätt att höja pensionsåldern till 75?
Är du med eller emot Fredrik Reinfeldt?
Och om vi skulle höja pensionsåldern i Sverige skulle vi få väldigt mycket arbetslöshet bland ungdomarna, hur ska vi lösa detta?
Vilket politiskt parti håller du med i allmänhet?
Har du några övriga tankar om Sveriges politik i nuläget?
Vad anser du om dagens popmusik i allmänhet och medians press på ungdomar, speciellt kvinnor att de måste anpassa sig efter en värld som median skapat?
Om popmusiken inte skulle existera, vad skulle du lyssna på för musik?
Vilka förebilder har du, och hur inspierar de dig?
Hur vill du leva ditt framtida liv och vad vill du ådstakomma här i världen?
Har du funderat på framtida yrke?
Vad är viktigast: rättvisa, många vänner och status eller att rädda världen från en stor kris?
Om du skulle styra över all media i världen, vad skulle du först ändra?
Hur ska man göra för att lösa fattigdomen i världen, har du några idéer eller åsikter om detta?
Och vad är viktigast att göra först: rädda barnen i Afrika, lösa alla ekonomiska kriser eller rädda regnskogarna?
När du blir äldre, skulle du vilja bo i Sverige?
Varför vill du bo i Sverige, i så fall?
Är det okej att döma en människa efter utsidan, varför/varför inte?
Människornas utsida reflekterar faktiskt mycket av personens inre, det är något som man verkligen inte kan förneka, därför borde det inte vara helt fel att döma människor. Håller du med?
Vågar du ha egna åsikter i ett rum fullt med andra åsikter?
Och vad har du för allmänna åsikter här i livet, finns det något du verkligen kämpar för och vill få igenom?

linnea johansson

28 februari 2012 21:58

När snöar det egentligen? På vintern och lite på våren

Och vad är snö? Fruset regn

Är korv gott? Nje inte så jätte gott

Hur stavar man till Hej? Du gjorde det nyss hallå

Varför bor myror i myrstackar? Dom har valt det själva

Är det för att de inte vill vara ensamma, fryser de eller finns det andra anledningar? Som förra frågan

Vad anser du om din egen musiksmak? Den är grym annars skulle väl jag inte lyssna på den

Tycker dom om Justin Bieber? Han är väl ganska söt fast han har en röst som inte passar till den kroppen

I så fall, varför? Ge mig tio bra anledningar. Han är söt/snygg är ingen anledning. Palla

Vilka andra favorit artister har du? Många

Jag tycker om musik. okej

Hur kommer det sig att människor går på två ben? Inte vet jag.

Tycker du att socialdemokraternas nya ledare har rätt åsikter om miljöfrågorna och jämställdhet mellan kvinnor och män? Kollar inte på nått sånt

Är det rätt att höja pensionsåldern till 75? Nej

Är du med eller emot Fredrik Reinfeldt? Mot me don´t like him

Och om vi skulle höja pensionsåldern i Sverige skulle vi få väldigt mycket arbetslöshet bland ungdomarna, hur ska vi lösa detta? Vet ej, bryr mig inte

Vilket politiskt parti håller du med i allmänhet? Ingen

Har du några övriga tankar om Sveriges politik i nuläget? Nej

Vad anser du om dagens popmusik i allmänhet och medians press på ungdomar, speciellt kvinnor att de måste anpassa sig efter en värld som median skapat? Vet inte

Om popmusiken inte skulle existera, vad skulle du lyssna på för musik? vet ej

Vilka förebilder har du, och hur inspierar de dig? Avril lavinge hon är cool och gör bra musik

Hur vill du leva ditt framtida liv och vad vill du ådstakomma här i världen? Skapa familj och leva mitt eget liv.

Har du funderat på framtida yrke? Nej

Vad är viktigast: rättvisa, många vänner och status eller att rädda världen från en stor kris? Alla

Om du skulle styra över all media i världen, vad skulle du först ändra? Inget

Hur ska man göra för att lösa fattigdomen i världen, har du några idéer eller åsikter om detta? Palla

Och vad är viktigast att göra först: rädda barnen i Afrika, lösa alla ekonomiska kriser eller rädda regnskogarna? Barnen i afrika och regnskogarna

När du blir äldre, skulle du vilja bo i Sverige? kanske

Varför vill du bo i Sverige, i så fall? För att jag har många vänner

Är det okej att döma en människa efter utsidan, varför/varför inte? Alltså det är okej men jag tycker det är fel pga det är bara hur personen ser ut.

Människornas utsida reflekterar faktiskt mycket av personens inre, det är något som man verkligen inte kan förneka, därför borde det inte vara helt fel att döma människor. Håller du med? Man får ju lixom inte veta om personens personligheter.

Vågar du ha egna åsikter i ett rum fullt med andra åsikter? Ja

Och vad har du för allmänna åsikter här i livet, finns det något du verkligen kämpar för och vill få igenom? Ja klart jag kämpar för nått i livet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea johansson - 29 maj 2012 23:05

http://onstage.metro.se/artist/5th-avenue   Snälla älskade vänner  ♥ rösta gärna på dessa människor 5th Avenue   Så snälla vänner rösta ...

Av linnea johansson - 29 maj 2012 10:30

Imorgon blir det en super bra dag :) jag fick nyss reda på att min mentor ska vara borta hela dagen i morgon och kärringen är inkompitent :))))))) så jag slipper henne :)))) <3333    Igår fick jag reda på att jag ska sommarjobba vecka 27 :))))...

Av linnea johansson - 24 maj 2012 10:05

JAG HATAR VERKLIGEN BILDEN NU NÄR VI HAR TEORI :( MEN JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ATT RITA MEN INTE NÄR MAN HAR DEN HÄR ÄCKLIGA TEORIN :(((((( ...

Av linnea johansson - 23 maj 2012 22:43

Jag saknar min älskade vän som är och hälsar på någon :) jag får fan inte träffa henne först på Måndag <3   idag har jag varit och badat, men det va inte något för mig än.  Jag längtar tills i helgen för då ska jag fira morsdag som först bör...

Av linnea johansson - 16 maj 2012 16:28

Nu har jag klarat alla NP proven så nu jävlar med ren svenska så ska jag plugga som aldrig förr :)     Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men har haft mycket med skolan och Livet :)    men lovar ska ändra på det, ska börja blogg...

Ovido - Quiz & Flashcards