Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Hej sorry

Av linnea johansson - 12 april 2012 11:18

Hej sorry för att jag inte har varit så aktiv på länge, men det är så mycket med skolan och gymnasiesökningar som bara går åt helvete med ren svenska. 


Idag fick jag reda på att jag inte kom in på nått av mina premliära ansökningar till gymnasiet, och det va inte så rolig. Jag har även blivit sjuk så ska försöka gå till skolan i morgon och göra matte prov som jag missade idag. 


Nu ska jag försöka skriva ett långt inlägg!!


Mina vänner är de bästa någonsin, de har hjälpt mig genom vått och torrt. Hade jag inte haft de så hade jag fan inte funnits nu. Tack mina älskade vänner <3 kommer alltid finnas för er lika mycket som ni finns för mig <3.


Jag och Linnea B kommer alltid vara vänner <3 vi är as bra vänner, hade jag inte haft henne vid min sida så skulle inte jag vara den jag var idag<3 jag har kännt henne i snart ett år och vi är redan som Sveriges BÄSTA syskon <3 ÄLSKAR DIG LINNEA B<3


Jag har även massa andra älskade vänner som te.x Liney, Jerry, Amanda och massa fler <3 Tack för att ni finns <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea johansson - 29 maj 2012 23:05

http://onstage.metro.se/artist/5th-avenue   Snälla älskade vänner  ♥ rösta gärna på dessa människor 5th Avenue   Så snälla vänner rösta ...

Av linnea johansson - 29 maj 2012 10:30

Imorgon blir det en super bra dag :) jag fick nyss reda på att min mentor ska vara borta hela dagen i morgon och kärringen är inkompitent :))))))) så jag slipper henne :)))) <3333    Igår fick jag reda på att jag ska sommarjobba vecka 27 :))))...

Av linnea johansson - 24 maj 2012 10:05

JAG HATAR VERKLIGEN BILDEN NU NÄR VI HAR TEORI :( MEN JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ATT RITA MEN INTE NÄR MAN HAR DEN HÄR ÄCKLIGA TEORIN :(((((( ...

Av linnea johansson - 23 maj 2012 22:43

Jag saknar min älskade vän som är och hälsar på någon :) jag får fan inte träffa henne först på Måndag <3   idag har jag varit och badat, men det va inte något för mig än.  Jag längtar tills i helgen för då ska jag fira morsdag som först bör...

Av linnea johansson - 16 maj 2012 16:28

Nu har jag klarat alla NP proven så nu jävlar med ren svenska så ska jag plugga som aldrig förr :)     Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men har haft mycket med skolan och Livet :)    men lovar ska ändra på det, ska börja blogg...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards