Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Ulrik M <3 och Gladiatorn Prime <3

Av linnea johansson - 11 februari 2012 22:18

Ulrik är så jäkla grym <3 är super glad för att han gick vidare till final <3. 


Kollade även på gladiatorerna och det finns bara en snygg gladiator och det är prime. <333

är döds kär i han <333 lika med Ulrik är döds kär i han med <3333 All min kärlek till dom två pöss på er killar <333.



pözz på er bloggläsare <3

 
 
Henriette

Henriette

12 februari 2012 16:14

Redan klart innan Ulrik ens gick upp på scenen att han skulle gå vidare :)

http://henriettelouisestahlberg.bloggplatsen.se

linnea johansson

13 februari 2012 11:49

de vet jag väl :P Love him

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea johansson - 29 maj 2012 23:05

http://onstage.metro.se/artist/5th-avenue   Snälla älskade vänner  ♥ rösta gärna på dessa människor 5th Avenue   Så snälla vänner rösta ...

Av linnea johansson - 29 maj 2012 10:30

Imorgon blir det en super bra dag :) jag fick nyss reda på att min mentor ska vara borta hela dagen i morgon och kärringen är inkompitent :))))))) så jag slipper henne :)))) <3333    Igår fick jag reda på att jag ska sommarjobba vecka 27 :))))...

Av linnea johansson - 24 maj 2012 10:05

JAG HATAR VERKLIGEN BILDEN NU NÄR VI HAR TEORI :( MEN JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ATT RITA MEN INTE NÄR MAN HAR DEN HÄR ÄCKLIGA TEORIN :(((((( ...

Av linnea johansson - 23 maj 2012 22:43

Jag saknar min älskade vän som är och hälsar på någon :) jag får fan inte träffa henne först på Måndag <3   idag har jag varit och badat, men det va inte något för mig än.  Jag längtar tills i helgen för då ska jag fira morsdag som först bör...

Av linnea johansson - 16 maj 2012 16:28

Nu har jag klarat alla NP proven så nu jävlar med ren svenska så ska jag plugga som aldrig förr :)     Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men har haft mycket med skolan och Livet :)    men lovar ska ändra på det, ska börja blogg...

Ovido - Quiz & Flashcards