Alla inlägg den 12 april 2012

Av linnea johansson - 12 april 2012 16:43

Ja jag hade ett förhållande för nån vecka sen men det blev slut och det är nått jag är glad över. För nu kan jag leva mitt eget liv och vara fri som en fågel och det är riktigt skönt. Mina vänner tyckte det va synd att det blev slut men då sa jag. -Nej det är så jävla skönt att vara singel och man vill inte va ihop med en otrogen jävel som bara sårar en.


Så nu är jag singel men jag lever ett otroligt bra liv nu <3333

Av linnea johansson - 12 april 2012 11:34

Jag kunde ana att du var en falsk människa som jag inte kunde lita på, du har fan sårat mig och massa andra. Tycker du borde tänka efter på va fan du har gjort. Du ska fan inte gå på mig och mina vänner, du är en riktig jävla löngnare. Önskar du kunde ändra dig och be om förlåtelse så allt kunde bli bra igen men jag kommer fan aldrig säga saker till dig mer och kommer aldrig hjälpa dig mera. Efter de du har gjort så kommer jag inte förlåta dig oc dina jävla paetiska människor som har sårat mig och mina vänner. Hoppas du får ett bra liv i helvetet sen när du väl kommer dit. Säger du nått elakt eller gör nått mot mig och minna vänner så kommer det inte bli roligt för dig och dina vänner. 


Nämner inga namn men du och jag har alltid inte varit så bra vänner mmen nu kan du glömma det kommer aldrig vilja vara din vän igen. 


Ni får förlåta mig och jag verkar hård och det men om ni bara visste vad den här personen har gjort så kunde ni förstå mig puss på er <3

Av linnea johansson - 12 april 2012 11:18

Hej sorry för att jag inte har varit så aktiv på länge, men det är så mycket med skolan och gymnasiesökningar som bara går åt helvete med ren svenska. 


Idag fick jag reda på att jag inte kom in på nått av mina premliära ansökningar till gymnasiet, och det va inte så rolig. Jag har även blivit sjuk så ska försöka gå till skolan i morgon och göra matte prov som jag missade idag. 


Nu ska jag försöka skriva ett långt inlägg!!


Mina vänner är de bästa någonsin, de har hjälpt mig genom vått och torrt. Hade jag inte haft de så hade jag fan inte funnits nu. Tack mina älskade vänner <3 kommer alltid finnas för er lika mycket som ni finns för mig <3.


Jag och Linnea B kommer alltid vara vänner <3 vi är as bra vänner, hade jag inte haft henne vid min sida så skulle inte jag vara den jag var idag<3 jag har kännt henne i snart ett år och vi är redan som Sveriges BÄSTA syskon <3 ÄLSKAR DIG LINNEA B<3


Jag har även massa andra älskade vänner som te.x Liney, Jerry, Amanda och massa fler <3 Tack för att ni finns <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards